Reklamacje i Zwroty

„Kto nie pracuje, ten się nie myli".
Dbamy o jakość naszych produktów i usług. Kiedy jednak nagle na pewnym etapie wystąpi błąd, chcielibyśmy go szybko naprawić. W tym celu dołożymy wszelkich starań. Cenimy i szanujemy naszych klientów! Przecież na Twojej lojalności opiera się stabilność i dobrobyt naszej firmy.

Jeśli więc pomimo naszych starań Towar (ładunek) zostanie uszkodzony, prosimy o sporządzenie odpowiedniego protokołu przy odbiorze Zamówienia. Pozwoli nam to skutecznie rozwiązać ten problem z przewoźnikiem. Reklamację taką możesz wysłać na nasz e-mail ekohut.pl@gmail.com z dopiskiem w temacie maila - „Reklamacja" i dodać zdjęcie uszkodzenia Twojego zamówienia i film. Skontaktuj się z nami, każdy problem ma swoje rozwiązanie.

Na wszelki wypadek przypominamy, że klienci, którzy dokonują zakupów w naszym sklepie internetowym mają prawo odstąpić od transakcji zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy zakupu, która jest akceptowana drogą wpłaty zaliczki. Wszystkie informacje o zwrotach i reklamacjach, a także formularz odstąpienia od umowy dostępne są na stronie internetowej z Regulaminem sklepu.