Regulamin

Spis treści

I. INFORMACJE PODSTAWOWE

II. ZAMÓWIENIA

III. SPOSÓB WYSYŁKI I FORMY PŁATNOŚCI

IV. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

V. REKLAMACJE

VI. POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA COOKIES



I. INFORMACJE PODSTAWOWE

1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem eko-hut.pl jest prowadzony przez

FARGO Sp. z o.o., NIP 5170390250, REGON 38023674500000, z siedzibą przy ulicy Stanisława Trembeckiego 11A, 35-234 RZESZÓW, Polska.

2. Kontakt ze Sklepem możliwy jest pod adresem e-mail ekohut.pl@gmail.com, i adresem pocztowym: FARGO Sp. z o.o., ul. Stanisława Trembeckiego 11A, 35-234 RZESZÓW, Polska.

3. Regulamin obowiązuje Konsumentów oraz Przedsiębiorców korzystających z usług Sklepu Internetowego eko-hut.pl.

4. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.Dz. U. z 2013 poz. 1422.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie Internetowym.

5. Użyte w Regulaminie wyrażenia mają następujące znaczenie:

5.1. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w Sklepie Internetowym w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

5.2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodowa.

5.3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług elektronicznych przez Sklep Internetowy eko-hut.pl.

5.4. Towar – rzecz ruchoma (w tym konstrukcje modułowe) dostępna w sprzedaży w Sklepie Internetowym eko-hut.pl, będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem Internetowym eko-hut.pl.

5.5. Klient – Konsument lub Przedsiębiorca dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym eko-hut.pl.

5.6. Sprzedawca – FARGO Sp. z o.o., NIP 5170390250, REGON 38023674500000, z siedzibą przy ulicy Stanisława Trembeckiego 11A, 35-234 RZESZÓW, Polska.

5.7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny zawierana przez Klienta ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego eko-hut.pl.

5.8. Zamówienie – składane drogą elektroniczną oświadczenie Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, w którym Klient określa:

– rodzaj zamawianego w Sklepie Internetowym Towaru,
– ilość zamawianego w Sklepie Internetowym Towaru,
– wszystkie dodatkowe opcje do zamawianego w Sklepie Internetowym Towaru
– sposób transportu zamawianego w Sklepie Internetowym Towaru,
– konieczność montaża na działce Klienta,
– sposób zapłaty za zamówiony w Sklepie Internetowym Towar,
– inne istotne informacje dodatkowe dotyczące zamówienia w Sklepie Internetowym Towarów.

5.9. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U.2014.0.121 t.j.).

5.10. Usługobiorca – Klient.

5.11. Usługodawca – Sprzedawca.

Do korzystania z usług Sklepu Internetowego niezbędne jest posiadanie komputera z dostępem do sieci Internet, z zainstalowaną aktualną przeglądarką internetową i aktywnego konta poczty elektronicznej.

6. Usługobiorcy zakazuje się dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

7. Usługodawca nie odpowiada za przerwy w działaniu Sklepu Internetowego eko-hut.pl wynikające z przyczyn od niego niezależnych.

8. Prezentowane w Sklepie Internetowym opisy Towarów stanowią przedmiot praw autorskich właściciela sklepu i podlegają ochronie prawnej. Zakazane jest ich kopiowanie.

9. Regulamin Sklepu Internetowego dostępny jest nieodpłatnie na stronie eko-hut.pl, możliwe jest pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługobiorca.

10. Reklamacje na świadczone przez Usługodawcę usługi, niezwiązane z umową sprzedaży można składać drogą elektroniczną na adres ekohut.pl@gmail.com. Do złożonej reklamacji Usługodawca odniesie się najpóźniej w ciągu 14 dni. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy wskazany w treści reklamacji.

11. Oferta zamieszczona w Sklepie Internetowym eko-hut.pl nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Złożenie zamówienia przez Klienta, nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

II. ZAMÓWIENIA

1. Sklep Internetowy eko-hut.pl prowadzi sprzedaż na terenie UE oraz Rzeczpospolitej Polskiej.

2. Umowy sprzedaży pomiędzy sklepem a Klientem zawierane są w języku polskim.

W przypadku rozbieżności pomiędzy obiema wersjami językowymi rozstrzygająca będzie wersja polska.

3. Podmioty zagraniczne zainteresowane ofertą Sklepu Internetowego eko-hut.pl mogą kontaktować się bezpośrednio z obsługą sklepu na podane w Regulaminie dane kontaktowe.

4. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę na stronie eko-hut.pl.

5. Czas realizacji zamówienia zależy od aktualnej kolejki w fabryce Producenta

(na razie to dwa miesiące) i bezpośrednio czasu trwania procesu produkcyjnego Towaru - 4 tygodnie.

6. Sprzedawca może dokonać zmiany cen Towarów w dowolnym momencie.

7. Zamówienie jest realizowane według cen Towarów obowiązujących w momencie składania zamówienia i w pełni opłacony przez Klienta.

8. Ceny każdego Towaru podane na stronie sklepu internetowego eko-hut.pl są cenami netto – nie zawierają podatek VAT, VAT dodatkowo płaci Klient zgodnie z przepisami krajowymi.

9. Ceny, oznaczone jako promocyjne obowiązują do czasu wycofania Towaru z promocji albo do wyczerpania ich zapasów. Decyzję o wycofaniu Towaru z promocji Sprzedawca podaje na stronie Sklepu Internetowego. O wyczerpaniu zapasów Towarów promocyjnych Sprzedawca zawiadamia Klienta, który złożył na nie zamówienie. Klient może kupić Towar w regularnej cenie lub zrezygnować z zamówienia. O swojej decyzji zobowiązany jest poinformować niezwłocznie Sprzedawcę – mailowo lub telefonicznie.

10. Zamówienie można składać po rejestracji w Sklepie Internetowym eko-hut.pl za pośrednictwem konta Klienta.

11. Zamówienia można składać bez rejestracji w Sklepie Internetowym eko-hut.pl za pośrednictwem specjalnego formularza zamówienia zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego.

12. W zamówieniu Klient podaje swoje imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu kontaktowego i adres dostawy zamówionego Towaru.

13. W zamówieniu należy podać poprawne dane kontaktowe. Nieprawidłowe dane kontaktowe spowodują wstrzymanie realizacji zamówienia, a w wyjątkowych sytuacjach nawet jego niezrealizowanie.

14. Do każdego zamówienia Sprzedawca dołącza dowód zakupu, zasady użytkowania i kartę gwarancyjną.

15. Klient może dokonać zmiany zamówienia lub je wycofać w ciągu 14 (czternastu dni) od płatności. O zmianie lub wycofaniu zamówienia Klient informuje Sprzedawcę telefonicznie lub mailowo.

16. Wybrane zamówienia, które budzą wątpliwości Sprzedawcy, mogą być przez niego potwierdzane mailowo. Brak potwierdzenia zamówienia skutkuje jego odrzuceniem przez Sprzedawcę.

17. W przypadku niedostępności towarów (pozycje opcjonalne) objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia Klienta, Sprzedawca zawiadomi go w ciągu 5 dni o zaistniałej sytuacji w wiadomości wysłanej na adres mailowy wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia lub telefonicznie. Klient ma prawo zdecydować czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

18. Cena zamówienia nie obejmuje: dostawy Towarów (transport Towarów do działki po stronie klienta), fundamentu pod budynek, komunikacji zewnętrznych, usług dźwigu samochodowego do rozładunku, delegacji brygady do montażu modułów między sobą (w przypadku konstrukcji wielomodułowych), odbiór i płatność wszystkich dokumentów pozwoleń budowlanych, zapłata VAT, a jeśli to konieczne, wszystkie podatki zgodnie z przepisami krajowymi.


III. SPOSÓB TRANSPORT TOWARÓW (WYSYŁKI) I FORMY PŁATNOŚCI

1. Wyboru sposobu płatności za zamówienie dokonuje Klient podczas składania zamówienia.

2. Za zamówienie możliwa jest zapłata w następujących formach:

– przelew bankowy tradycyjny,
– przelew online,

3. Sposób dostawy Towaru wybierany jest przez Klienta podczas składania zamówienia.

4. Możliwa jest wysyłka Towaru w następujących formach:

– przewoźnika (organizację transportu) wybiera Klient,
– przewoźnika (organizację transportu) wynajmie Sprzedawca.

5. Cena transportu towaru jest zmienna i zależy od wielkości (rozmiarów) Towaru, wagi i odległości transportu. Klient jest informowany o kosztach transportu na etapie składania zamówienia.

6. Koszty dostawy ponosi Klient i są one doliczane do kosztów zamówienia.

7. Brak zapłaty kosztów zamówienia przez Klienta w ciągu 10 dni skutkuje jego anulowaniem.

8. Koszty na instalację/montaz (jeśli to konieczne) ponosi Klient i są one doliczane do kosztów zamówienia.

IV. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klientowi, który jest Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Wzór odstąpienia zawiera załącznik nr 1 do Regulaminu.

2. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

4. Na podstawie art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi, w odniesieniu do Towarów, dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których opakowanie zostało otwarte, a po jego otwarciu nie można go zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

5. Zwrot kosztów zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Odstąpienia od Klienta.

6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Jeżeli Klient wybrał w czasie dokonywania zakupu sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w sklepie internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

V. REKLAMACJE

1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi Towaru wolnego od wad.

2. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową sprzedaży, jego wady i uszkodzenia w trakcie dostawy w zakresie określonym przez polskie prawo.

3. Klient stwierdzając wady w Towarze, może złożyć reklamację.

4. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest do odesłania Towaru wraz z opisem stwierdzonych wad na adres FARGO Sp. z o.o., ul. Stanisława Trembeckiego 11A, 35-234 RZESZÓW, Polska, jeśli nie można rozwiązać problemu w inny sposób. Reklamacje prosimy kierować na e-mail ekohut.pl@gmail.com z elementami przechwytywania zdjęć i wideo ze by widzianym na nich wady Towaru i jego uszkodzenia.

5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od ich otrzymania przez Sprzedawcę. Odpowiedź na reklamacje wysyłana jest do klienta na wskazany przez niego adres korespondencyjny lub mailowy.

6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na towar wolny od wad lub wadę tę usunie. W wypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady Sprzedający zwróci Kupującemu należność nie później niż w ciągu 14 dni na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.

7. W Sklepie obowiązuje procedura rozpatrywania reklamacji w przypadku uszkodzenia produktu w trakcie dostawy. Obowiązkiem Klienta jest zgłoszenie uszkodzenia w transporcie w ciągu dwóch dni roboczych licząc od dnia odebrania Towaru mailowo na adres: ekohut.pl@gmail.com. W chwili odbioru Towaru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia jej zawartości pod kątem ewentualnych uszkodzeń – w zależności od wybranej metody dostawy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktów Klient zobowiązany jest do sporządzenia w obecności przewoźnika protokołu reklamacyjnego, którego skan lub zdjęcie należy załączyć do zgłoszenia uszkodzenia w transporcie wraz ze zdjęciami uszkodzeń Towaru.

8. Brak protokołu reklamacyjnego sporządzonego w trakcie odbioru Towaru może być podstawą do odrzucenia reklamacji z powodu braku dowodów na uszkodzenie powstałe w trakcje transportu i możliwe przyjęcie przez Sprzedawcę, że doszło do niego podczas użytkowania Towaru. W szczególności dotyczy to uszkodzeń mechanicznych (pęknięć, zbić).

9. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w przypadku uszkodzenia Towaru w trakcie dostawy w ciągu 7 dni roboczych. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres mailowy Klienta podany przy zgłoszeniu reklamacji.

10. W przypadku, gdy przewoźnik został wynajęty bezpośrednio przez Klienta, - Klient rozwiązuje problem uszkodzenia Towaru podczas transportu ze swoim przewoźnikiem.



VI. POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA COOKIES

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest FARGO Sp. z o.o., ul. Stanisława Trembeckiego 11A, 35-234 RZESZÓW, Polska, NIP 5170390250, REGON 38023674500000.

Klient ma prawo poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia, sprostowania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych. Dane osobowe Klientów są chronione przez Administratora.

1.1. W każdym przypadku cel, zakres oraz odbiorcy danych przetwarzanych przez Administratora jest wynikiem działań podejmowanych przez Usługobiorcę lub Klienta w Sklepie Internetowym.

1.2. Administrator zbiera dane osobowe Usługobiorców lub Klientów w celach:

- zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
- marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług Administratora,
– przesyłania na adres mailowy Klienta Newslettera – jedynie za zgodą Klienta,
– obsługi i załatwienia spraw, z którymi się Klient zwróci przed zawarciem umowy lub po jej zakończeniu,
– realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym w przypadku ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń z tytułu umowy sprzedaży.

2. Dane osobowe niezbędne do wysyłki zamówienia, w sposób zgodny z dyspozycją Klienta, są przekazywane podmiotom trzecim, działającym na podstawie umów o powierzeniu danych osobowych zawarty z Administratorem, tj.:

– CARRIER (przewoźnik) – organizacja transportowa, która realizuje bieżący przewóz ładunków ponadgabarytowych w ramach specjalnego konwoju transportowego z zachowaniem wszelkich wymogów dotyczących przemieszczania takich towarów po drogach UE.

3. Administrator może udostępniać zebrane dane osobowe Klientów podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne Administratora lub udostępniającym Administratorowi narzędzia teleinformatyczne, w tym platformy informatyczne lub miejsca na serwerach lub stronach internetowych.

4. Administrator może udostępniać dane osobowe Klientów podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) – w celu dokonania zwrotów lub w celu zapewnienia działania usługi polecenia zapłaty.

5. Administrator udostępnia dane osobowe Klientów, na których życzenie zostały wydane faktury, podmiotom, którym powierzył na podstawie umowy czynności księgowe. Przekazanie danych oparte jest na umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych.

6. Dla celów związanych z realizacją umowy sprzedaży zbierane są następujące dane osobowe:

– imię i nazwisko/nazwa firmy,
– adres korespondencyjny,
– numer telefonu,
– adres e-mail.

7. Rejestracja w Sklepie Internetowym eko-hut.pl jest dobrowolna.

8. Dane osobowe podane podczas rejestracji na stronie Sklepu eko-hut.pl będą przechowywane na potrzeby realizacji ciążących na Administratorze obowiązków do momentu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie przez Klienta.

9. Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

10. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.

11. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

12. Administrator zabezpiecza dane osobowe przesyłane drogą elektroniczną przed nieuprawnionym dostępem. Dostęp do Konta uzyskuje się po podaniu indywidualnego loginu i hasła.

13. Sklep Internetowy eko-hut.pl wykorzystuje pliki cookies.

14. Pliki cookies to dane informatyczne zapisywane na urządzeniu końcowym Klientów, które wykorzystywane są do korzystania ze sklepu internetowego. Nie zawierają one danych osobowych Klientów.

15. W większości przypadków przeglądarki internetowe pozwalają na automatyczne zapisywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Klienta. Klienci mają jednak możliwość zmiany ustawień przeglądarki w ten sposób, że będzie ona będzie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub informować każdorazowo o zainstalowaniu pliku cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej znajdują się szczegółowe informacje na ten temat.

17. Stosowane przez Sklep Internetowy eko-hut.pl pliki cookies nie powodują zmian w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Klienta, jak i w oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu.


ZAŁĄCZNIK 1 – WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
– Adresat: FARGO Sp. z o.o., ul. Stanisława Trembeckiego 11A, 35-234 RZESZÓW.
E-mail: ekohut.pl@gmail.com
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy zawartej w dniu….
– Data zawarcia umowy……………………………………………………………..
– Imię i nazwisko Użytkownika …………………………………………………….
– Adres Użytkownika……………………………………………………………..
– Podpis Użytkownika ……………………………………………………………..
– Data ……………………………………………………………..
(*) Niepotrzebne skreślić.